>
U organizaciji Turističke zajednice Grada Umaga i Turističke zajednice Općine Brtonigla, od 7. do 13. prosinca, snimao se promotivni film za DACH tržište (Njemačka, Austrija, Švicarska) koji će se prikazivati počevši od veljače 2024. godine. Riječ je o filmu u trajanju od 25 minuta u kojem će poznati njemački glumac Falk Willy-Wild upoznati gledatelje sa svim ljepotama i posebnostima ovih destinacija.
Uz minimalno 142 emitiranja na 12 TV postaja i sedam online platformi postići će se višemilijunska gledanost (više od 100 milijuna potencijalnih gledatelja). Među TV postajama nalazi se i jedan od najpopularnijih putopisnih kanala u Njemačkoj ANIXE HD, a reportaža će se također distribuirati i putem online platformi poput Amazon Primea, Apple TV-a i Samsung TV-a, što garantira odličan doseg.
U putopisnoj emisiji predstavljene su posebnosti koje Umag i Brtonigla nude tijekom cijele godine od kulturne baštine, prirodnih ljepota, sportskog sadržaja do eno-gastro ponude kako bi se na najbolji način približilo gledateljima doživljaj koji se može iskusiti dolaskom u ovaj dio Istre.
- Film je namijenjen DACH tržištu, koji je najznačajnije turističko tržište za naše destinacije. Upravo su posjetitelji iz ovih zemalja u ovoj godini generirali preko 260.000 dolazaka i više od 1.610.000 noćenja u našim destinacijama i stoga kontinuirano ulažemo u promotivne aktivnosti koje su namijenjene ovom području. Želja nam je da im kroz film pokažemo sve zanimljivosti i ljepote koje nudimo i to ne samo u glavnoj sezoni već i tijekom cijele godine. Od izvrsne eno-gastronomske do sportske ponude, prirodnih ljepota i kulturne baštine. Voditelj je njima dobro poznato lice, glumac Falk-Willy Wild, koji će im iz prve ruke prikazati mogućnosti koje nudimo. Emitiranje kreće u veljači 2024. kako bismo se na vrijeme predstavili i potaknuli ih pri odabiru naše destinacije kao idealne destinacije za godišnji odmor u nadolazećoj predsezoni i glavnoj sezoni, ali i u mjesecima iza - izjavio je Milovan Popović, direktor Turističke zajednice Grada Umaga.
U filmu je prikazana raznovrsna ponuda smještaja koji ove destinacije mogu ponuditi, od hotela s 4 i 5 zvjezdica, malih obiteljskih hotela pa sve do luksuznih kampova i kuća za odmor. Naglasak je stavljen na eno-gastronomsku ponudu te aktivnosti koje se mogu prakticirati kroz cijelu godinu, kao što su biciklizam, tenis, golf i wellness. Od prirodnih i kulturnih atrakcija tu su Muzej grada Umaga sa svojim šivanim brodom kao i špilja Mramornica u Brtonigli.
- Posljednjih pet dana bilo je predivno! Svakako se isplati doći u ovaj kraj Istre u bilo kojem periodu u godini. U miru i tišini možete se odvesti do maslinika, do vinarije, uživati u autohtonim proizvodima, kušati ih i ponijeti sa sobom djelić Istre. Znam da puno mojih sunarodnjaka bira Istru za svoj godišnji odmor, a moja poruka njima kroz ovaj video jest da ovaj prekrasan dio Istre zaslužuje posjetu kroz cijelu godinu - izjavio je Falk Willy-Wild.
Film je nastao u suradnji s Turističkom zajednicom Istarske županije i Hrvatskom turističkom zajednicom, a koprodukcijski ga potpisuju hrvatski Pointers Travel i njemački Blue planet film, stoji na stranicama Grada Umaga.
I.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev