Ponovno širenje pandemije i uvođenje lockdowna opet je dovelo u pitanje funkcioniranje globalnog lanca opskrbe. Najnoviji stres izazvan je odlukom vlasti kineskog grada Ningboa, da ponovno zatvore grad, u kojem se, između ostalog, nalazi i najveća svjetska kontejnerska luka.
Osim masovnih testiranja vozača kamiona koji prevoze teret od Ningoboa do Zhoushana, pojavile su se informacije i o zatvaranju pojedinih kontejnerskih skladišta. Kineske vlasti provode strogu kontrolu ulaska i izlaska u pogođenim područjima, što je dio čvrste kineske politike nulte tolerancije prema Covidu-19.
VIDEO- TRADE UPDATE Warehouse closures & trucker COVID restrictions continue to be a hurdle in the partial closure of #ningbo Remember a port is more than vessels berthing. ALL facets of the port need to be open. This is why it is reported as a partial closure. Shifl video #china pic.twitter.com/YhgUBKfAcy
— Lori Ann LaRocco (@loriannlarocco) January 6, 2022
Logističke kompanije strahuju da bi ovakva čvrsta kineska politika mogla uzrokovati velike poremećaje ne samo u opskrbnom lancu, već i u proizvodnom sektoru u idućih nekoliko tjedana.
Kina je već zatvorila kopnenu granicu s Vijetnamom što je uzrokovalo višednevne zastoje u transportu robe. Dobra je vijest što je trenutačni protok robe kroz najveću svjetsku kontejnersku luku veći nego u istom periodu lani i to za 8,5%.
J.K.
© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev