>
– Važno nam je da se turistički djelatnici procijepe što više i moraju biti prioritetni – rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac. Ministarstvo zdravstva razradilo je kompletnu shemu cijepljenja za sve faze, od one trenutne, gdje cjepiva još nema onoliko koliko je planirano, do one kada cjepiva bude dovoljno da se procijepi kompletna odrasla populacija. Detaljna shema aktivnosti za sljedećih osam tjedana bit će predstavljena članovima Vlade ovaj tjedan.
Kako je istaknula Monika Udovičić, ravnateljica Uprave za sustav turističkih zajednica, kategorizaciju i pravne poslove, turistički djelatnici, njih između 50.000 do 60.000 trebali bi se cijepiti sredinom svibnja. Ministrica Nikolina Brnjac u intenzivnim je razgovorima s kolegama iz inozemstva oko priprema sezone. Ministrica se do sada sastala s češkim ministrom vanjskih poslova Tomášom Petřičekom, veleposlanicom Japana Misako Kaji, izvanrednim i opunomoćenim veleposlanikom Izraela Ilanom Morom i veleposlanikom Ujedinjene Kraljevine Velike Britanije i Sjeverne Irske Andrewom Dalgleishom.
Hrvatska je otvorila dijalog o olakšavanju putovanja i prema riječima ministrice bit će spremna primiti njihove turiste čim im epidemiološka pravila u matičnoj državi omoguće putovanja. Ministrica je posebno istaknula projekt ‘Safe stay in Croatia’ koji objedinjuje sve informacije o sigurnosnim protokolima u Hrvatskoj, a promociju tog projekta smatra iznimno bitnim za pružanje osjećaja sigurnosti svim turistima koji žele doći u zemlju. Uz to, istaknula je i kako je hrvatski stav da zelene digitalne potvrde nikako ne bi smjele biti diskriminirajuće prema osobama koje se ne mogu cijepiti, već da bi takve potvrde trebale olakšavati i ubrzati putovanja.
HUT istaknuo tri prioriteta u pripremi sezone
Hrvatska udruga turizma (HUT) postavila je tri ključna prioriteta za pripremu ovogodišnje turističke sezone koji bi trebali osigurati da Hrvatska i ove godine ostvari kvalitetan turistički rezultat:
Uz osiguravanje ovih preduvjeta za masovniji dolazak turista, osnovni preduvjet uspjeha sezone bit će epidemiološka situacija u Hrvatskoj, ali i na emitivnim tržištima. Zato je nužno osmisliti i što prije pokrenuti jaku nacionalnu kampanju o značaju ovogodišnje sezone za naše gospodarstvo i društvo u cjelini, o važnosti pridržavanja epidemioloških mjera, testiranju i cijepljenju, tvrde u HUT-u.
M.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev