3 min. čitanja

Mladi entuzijasti pokrenuli turističku aplikaciju Going places

Mladi entuzijasti pokrenuli turističku aplikaciju Going places
Foto: Dobro jutro Hrvatska

Koja mjesta posjetiti u Zagrebu, Dalmaciji i u čitavoj Hrvatskoj znaju mladi entuzijasti koji su pokrenuli aplikaciju Going places.

Kako je uopće nastala ideja za tu praktičnu i atraktivnu aplikaciju?

- Ideja za aplikaciju rodila se djelomično spontano 2020. godine. Ja sam zapravo godinama zainteresirana za turizam i putovanja i od toga je nekako i krenula ideja jer sam razmišljala kako bi bilo lijepo objediniti svu ponudu Hrvatske na jednom mjestu i također istaknuti da nije Hrvatska samo sunce i more i naši predivni nacionalni parkovi, jer i sama dolazim iz regije koja nije toliko turistički eksponirana, iz Slavonije, tako da sam htjela da cijelu Hrvatsku uključimo sa svim njenim ljepotama i sadržajima - priča u Dobro jutro Hrvatska jedna od autorica aplikacije Mirna Romanjik.

I tako je nastala aplikacija Going places, kako vole reći - desna ruka svakog putnika i turista u Hrvatskoj. Brat i sestra udružili su snage, okupili tim od šačice entuzijasta i krenuli u realizaciju svoje ideje.

- Ima nas u timu četrnaest, imamo tim zadužen za sadržaj... To su četiri prekrasne djevojke, vrlo obrazovane, koje su proputovale Hrvatsku uzduž i poprijeko. Imamo tim za digitalni marketing, tim programera, dizajnere, 'cyber security' i svi zajedno nekako onda se upotpunjujemo- kaže Marko Romanjik.

Aplikacija je namijenjena apsolutno svima koji koriste pametne telefone. Potpuno je besplatna, ne sadrži nikakve reklame zbog kojih mnogi brišu aplikacije.

- U razradi je trojezična aplikacija, zasad je prevedena na engleski i sad još dovršavamo, odnosno u zadnjim fazama smo prijevoda na njemački. Nakon toga bismo htjeli krenuli na prijevod na francuski i češki. To su nam česti turisti. U nekom duljem periodu možda i španjolski - ističe Mirna.

Zasad imaju oko 25 tisuća preuzimanja i time su najpopularnija hrvatska aplikacija vezana za turizam koja nudi cjelovitu domaću ponudu.

- Prvenstveno imamo podjelu na destinacije, na primjer Zagreb je jedna destinacija. Svaki veći grad, mjesto, lokacija od interesa, je neka destinacija. Imamo tematske rute, primjer bi bio 72 sata u najvećih šest gradova Hrvatske. Inače, imamo dodatne obližnje točke isto u okolici Zagreba, što bi netko tko dođe u Zagreb mogao vidjeti, ako ostane tu 3, 4, 5 dana, objašnjava Mirna.

Aplikacija Going Places
Foto: Dobro jutro, Hrvatska / HRT

Aplikacijom promiču održivi turizam u Hrvatskoj što uključuje stvaranje zajednice i povezivanje malih farmera, malih poljoprivrednika i svega dobroga što se ne može pronaći na prve dvije stranice intrernetskog pretraživača, a zaslužuje biti predstavljeno.

- Također, i ekologija je tu važan aspekt, tako da naše rute koriste optimalne putove kako bi se što manje zagađivalo. Pokušavamo ljude nekako usmjeriti na korištenje bicikala, pješačenje ili električne romobile, tako da taj vid održivosti želimo promovirati kroz aplikaciju jer Hrvatska zaslužuje i može puno bolje od prepunih plaža, gužvanja turista i svega onoga sve vrijeme koja time dolazi - upozorava Marko.

Za razliku od Tripadvisora, Google Mapsa i sličnih turističkih pretraživača, njihova aplikacija daje filtrirani sadržaj koji tematski zanima publiku.

Aplikacija Going Places
Foto: Dobro jutro, Hrvatska / HRT

Planovi za budućnost su ambiciozni jer ekipa vjeruje u uspjeh svoje ideje.

- Svakako bih volio naglasiti jednu veliku stvar koju radimo i nadamo se stvarno da će uspjeti, koja doprinosi cijeloj ponudi hrvatskog turizma, a to je brendiranje hrvatske hrane, hrvatskih vinarija i tradicionalnog smještaja. To je jedan brend radnog naziva Rural Croatia - najavljuje Marko.

Uz to žele istaknuti naglasiti i jedan jedinstveni projekt u Europi.

- To je filmska ruta po Hrvatskoj jer u Hrvatskoj su snimani holivudski hitovi i domaći klasici, europski klasici i zasad nema još mogućnosti da se dođe na lokaciju i da se kroz proširenu stvarnost može vidjeti zanimljive elemente, imati interakciju s virtualnim likovima iz filma. To pokušavamo ostvariti s tvrtkom iz Osijeka i stručnim savjetnikom Danijelom Rafaelićem.

Autorska se ekipa nada se da će Zagreb zaživjeti već ove godine na nekim lokacijama, a od sljedeće godine, ukoliko dobiju adekvatnu potporu i na razini Hrvatske.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.