>
Rezultat je to dogovora između Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, a prema odluci nautičari koji su vlasnici plovila koje nije plovni objekt nautičkog turizma pristojbu više ne mogu kupiti u prostorijama lučkih kapetanija i ispostava.
– Riječ je o portalu kojeg smo pokrenuli prošle godine u srpnju i koji je odlično prihvaćen među nautičarima. Osim hrvatskog, portal je dostupan na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku, a u pripremi su i prijevodi na ostale jezike s fokusom na tržišta koja generiraju najznačajniji broj nautičkih gostiju – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, naglasivši kako je online naplata turističke pristojbe u nautici dodatni korak u pozicioniranju Hrvatske kao sigurne turističke destinacije koja svojim gostima jamči kvalitetnu i sigurnu uslugu što je iznimno važno u okolnostima globalne pandemije.
Portal nautika.evisitor.hr podržava plaćanja putem svih najpoznatijih svjetskih kartičnih brandova, a nakon izvršenog plaćanja turističke pristojbe nautičar će dobiti potvrdu na svoju email adresu koju mora čuvati tijekom cijelog boravka na plovilu. Iz HTZ-a podsjećaju i da prema Zakonu o turističkoj pristojbi nautičari ovu naknadu mogu platiti prema duljini plovila, a od 2020. godine i prema broju osoba, odnosno broju noćenja.
Za potrebe informiranja turista o novom načinu plaćanja turističke pristojbe kreirani su i posebni promotivni materijali koji sadrže upute za korištenje portala te koji su dostupni na devet jezika, odnosno na engleskom, njemačkom, talijanskom, slovenskom, mađarskom, češkom, nizozemskom, francuskom i poljskom jeziku. Za osobe koje koriste uslugu noćenja na plovnom objektu nautičkog turizma (čarter/kruzing) nije se promijenio način organizacije naplate te turističku pristojbu plaćaju pravnoj ili fizičkoj osobi s kojom su ugovorile pružanje usluga na plovnom objektu, tvrde iz HTZ-a.
M.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev