>
Jedan od najznačajnijih izazova s kojima se suočava pomorska industrija je kronični nedostatak pomoraca. Mnogi analitičari i tržišni krugovi stoga posvećuju ovoj temi veliku pažnju i smatraju je prioritetom.
Postojanje ovog izazova prepoznaje se, ne samo u okviru grčke pomorske industrije. Naime, na osnovu nedavne objave kompanije MOL, japanska firma je sklopila zajednički poduhvat u Indoneziji sa ciljem obuke pomoraca na svojim LNG brodovima.
Zapravo, brodovi visokih specifikacija, kao što su tankeri i LNG brodovi, zahtijevaju viši nivo znanja radi očuvanje pomorske sigurnosti. Stručnjaci iz industrije ističu da je u nekoliko slučajeva nivo znanja i vještina posade tankera znatno viši u odnosu na posade brodova za masovni teret, prenosi Pomorstvo.info.
Međutim, ova razlika se čini više uvjetovanom strogim inspekcijama koje se primjenjuju na tankerima, zbog mnogobrojnih regulativa i zahtjeva velikih zakupaca. Istovremeno, opasna priroda LNG i LPG tereta promovira razvoj sigurne kulture na moru, što također zahtjeva odgovarajuću obuku.
Stoga, imajući u vidu predstojeće povećanje globalne flote LNG-a, nedostatak kvalificiranih pomoraca zaista se čini ozbiljnim izazovom za industriju. Iz tog razloga, manje kompanije koje nemaju kapacitet da osiguraju unutrašnju obuku svojim pomorcima mogu se suočiti sa poteškoćama u angažiranju odgovarajućeg osoblja za svoje brodove. Ukoliko se to pokaže točnim, njihova konkurentnost na tržištu može biti ugrožena.
I.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev