>
„Nešto zbilja važno“ svoju veliku pobjedu postigla je u studenom 2019. izmjenom Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je konačno omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu. Nagradu Eventiada osvojili su u kategoriji najboljih neprofitnih i društveno-odgovornih kampanja u konkurenciji iz zemalja istočne Europe, Zajednice nezavisnih država (ZND) i središnje Azije.
– Zahvalni smo na još jednoj komunikacijskoj nagradi za kampanju „Nešto zbilja važno“, na ovome priznanju koje potvrđuje kako je borba protiv društvenih nejednakosti u našoj zemlji itekako cijenjena i izvan njezinih granica. Hvala našim prijateljima iz Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ koji su nas pozvali da budemo dio ove predivne priče. Zajedno smo postigli nemoguće. Boreći se za jednu od najranjivijih skupina našeg društva, izmijenili smo zakon i ispravili veliku nepravdu koju su oni godinama trpjeli. Pokazali smo i kako se odnosi s javnošću mogu usmjeriti u ispunjenje plemenitih ciljeva i poboljšavanja života potrebitih ljudi iz naše okoline – izjavio je izvršni direktor CTA komunikacija Gordan Turković u svojemu govoru zahvale na sinoćnjoj online dodjeli nagrade Eventiada IPRA GWA koja je ovoj kampanji već peta u nizu domaćih i svjetskih nagrada.
Zbog velikog društvenog utjecaja kampanje i izvrsnosti u njezinoj provedbi, tim Bračkih pupoljaka i CTA komunikacija u svibnju ove godine osvojio je i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću, Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a pod nazivom „This Truly Matters“ i tri velike međunarodne nagrade. U srpnju su nagrađeni najprestižnijim svjetskim PR priznanjem „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), a prije manje od tjedan dana čak dvjema prestižnima europskim komunikacijskim nagradama „European Excellence Awards“ pobjedom u kategoriji nevladinih udruga i organizacija te posebnom nagradom žirija za najbolju kampanju u Europi među 350 finalista u 60 kategorija.
Na nagrađivanoj kampanji provedenoj s budžetom od 0 HRK, uz roditelje iz Udruge, radili su i Mate Mladina, Gina Victoria Damjanović, Gordan Turković, Petar Tanta, Valentina Mezdić i Eli Čerkezović. Osim za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka, izboreno je pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine.
Eventiada IPRA GWA od 2011. godine je regionalni partner svjetske nagrade Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) „Golden World Awards for Excellence“ i najveća je komunikacijska nagrada za istočnu Europu, Zajednicu nezavisnih država i središnju Aziju. U 2020. godini, Eventiada IPRA GWA svojim nagradama podržava i UN-ove ciljeve održivog razvoja. Ove godine okupila je najveće multinacionalne i nacionalne korporacije, globalne i lokalne nevladine organizacije, vlade, mrežu i neovisne agencije i kreativnu mladež. Među ovogodišnjim finalistima u različitim kategorijama našli su se tako i tvrtke poput Lukoila, Unilevera, Procter & Gamblea, Cisca i Vodafonea.
Valentina MezdićPROČITAJTE JOŠ:
Kampanja Udruge Brački pupoljci ”Nešto zbilja važno” proglašena je najboljom u Europi
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev