>
  5 min. čitanja

Nijemac unajmio plovilo u Dubrovniku: "Pokušali mi naplatiti skuplje gorivo, pa mi nisu vratili depozit od 1000 eura" - Iznajmljivač: "Recite mu na svim jezicima da mi popuši ku**inu"

Nijemac unajmio plovilo u Dubrovniku: "Pokušali mi naplatiti skuplje gorivo, pa mi nisu vratili depozit od 1000 eura" - Iznajmljivač: "Recite mu na svim jezicima da mi popuši ku**inu"
Foto: Garitransfer / Facebook

DUBROVNIK - Sve je manje Nijemaca na našoj obali, pokazalo je jučerašnje izvješće Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice. Jedan od razloga je zasigurno cijena usluga, a drugi bi mogao biti i odnos prema gostu. Javio nam se jedan od njih, koji je u Dubrovniku unajmio plovilo od tvrtke Garitransfer. Imao je, kaže, vrlo neugodno iskustvo, koje prenosimo u cijelosti:

"Poštovani Morski HR,

Želio bih vam skrenuti pozornost na vrlo neugodno iskustvo koje smo doživjeli tijekom našeg odmora u Dubrovniku, a koje je uključivalo, po mom mišljenju, nepoštene poslovne prakse tvrtke Garitransfer.

"Za gorivo nam pokušali naplatiti dvostruko veći iznos"

22. kolovoza iznajmili smo brod od Garitransfera. Prilikom vraćanja broda u večernjim satima, suočili smo se s problemom naplate goriva. Grubo sam procijenio potrošnju goriva na temelju pokazivača goriva, no zaposlenik nam je pokušao naplatiti gotovo duplo veći iznos. Budući da je benzinska crpka u dubrovačkoj luci u to vrijeme bila na održavanju, nismo mogli sami napuniti spremnik.

Zaposlenik je tvrdio, na temelju GPS-a praćene udaljenosti, da smo potrošili 150 litara goriva. Kad sam ga pitao kako može izračunati potrošnju goriva samo na temelju prijeđene udaljenosti, rekao je da uvijek koriste prosječnu potrošnju. Objasnio sam da smo u vozilu imali 4-mjesečnu bebu i da smo cijeli dan vozili oprezno, pa je bilo nemoguće da smo potrošili 150 litara goriva.

Nakon duge svađe i sa zaposlenikom i s njegovim upraviteljem, konačno nam je dopušteno natočiti gorivo na drugoj postaji. Na kraju smo napunili 87 litara po 1,50 eura po litri, dok nam je Garitransfer prvotno htio naplatiti 150 litara po 1,80 eura po litri. Razlika je značajna — pokušavali su nam naplatiti više za otprilike 140 €.

Odbili vratiti depozit

Po povratku broda njihov djelatnik ga je kratko pregledao. Kad sam se raspitao o povratu našeg depozita od 1.000 €, obaviješten sam da je već pušten, ali može proći i do dva tjedna da se vrati na moju karticu.

Gotovo tri tjedna kasnije ponovno sam kontaktirao Garitransfer jer još nisam primio polog. U odgovoru su tvrdili da smo prebrzo vozili na putu do benzinske postaje, što je rezultiralo kaznom koju su morali platiti policiji. Odmah sam zatražio dokaz o ovoj kazni, navodeći da bismo bili voljni pokriti troškove, da je opravdana. Međutim, odbili su dati bilo kakve dokaze, jer, kako sumnjam, takva kazna nikada nije postojala. Čini se jasnim da je to bio samo izgovor da zadržimo naš depozit od 1000 €.

Smatram da je nečuveno kako se prema kupcima postupa i vara ih se na ovakav način. Nažalost, samo sam naknadno pogledao recenzije na Googleu, gdje sam primijetio jasan obrazac sličnog ponašanja. Unatoč relativno visokoj ocjeni tvrtke od 4,4 zvjezdice, postoji nekoliko izvješća od drugih kupaca koji su također bili prevareni s prenapuhanim naknadama za gorivo i nikada nisu primili svoj depozit natrag.

Pozivam vas da objavite ovaj incident i pomognete u širenju svijesti o ovim nepoštenim postupcima. Važno je zaštititi druge da ne postanu žrtve takvih prevaranata", poručuje ovaj njemački gost, koji nam se obratio u redakciju.

Vlasnik tvrtke: "Nije ispoštovao ugovor, kasnio je sat i pol - Napišite mu na svim jezicima da mi popuši ku**inu"

Nazvali smo vlasnika tvrtke Garitransfer Nikšu Perovića koji nam je potvrdio da nije bilo kazni od strane policije, već da je svom gostu kaznu ispisao sam.

- Nije ispoštovao ugovor o najmu. Imao je dvije opcije plaćanja goriva; da ga sam natoči ili plati putem GPS-a. Došao je u ured da plati gorivo i učinilo mu se nešto skupo, pa je odlučio izvan vremena vlastitog najma otići na benzinsku. To je potrajalo nekih sat i pol vremena, ali je vidio da će to potrajati i dulje, pa je vozio Rijekom Dubrovačkom 13-15 čvorova. I dobio sam videe i snike i sve ostalo što se protivi našem Ugovoru o najmu, on je jednostavno kažnjen.

Kažnjen je s vaše strane ili od strane policije, kako on tvrdi da ste mu rekli?

- Kažnjen je s moje strane. Rekao sam mu lijepo da se može žaliti na sud i na banku da može tražiti povrat novca, pa neka mu s ugovorom sve te stvari pojasne. On je osobno pristao na uvjete najma i sve je jasno definirano. Tko ne poštuje ugovor o najmu, taj bude jasno kažnjen i to je to.

Koji je on to uvjet prekršio?

- Prekršio je kašnjenje sat i pol vremena. Kad se vratio, isteklo mu je vrijeme najma i onda je na svoju odgovornost uzeo gliser uru i pol vremena i plus je glisirao Rijekom Dubrovačkom 15 čvorova, gdje je dozvoljena brzina 4 čvora. A to znamo jer imamo snimku GPS-a i snimku njegove vožnje, što smo mu jasno poslali na njegov WhatsApp.

Možete li nam poslati te snimke, ako nije problem?

- Ma neću ja ulazit u to, a druga stvar, mene to uopće ne interesira. Imam pravne osnove, a ne nikakve novine da se bavim s time.

Mi ćemo prenijeti njegov i svakako vaš stav u ovom slučaju...

- Pa jasno i onda mu napiši da ja, Nikša Perović mu poručujem da mi popuši ku**inu! I to mu lijepo napišite na njemačkom, engleskom i hrvatskom. Na svim mogućim jezicima - zaključio je razgovor s nama vlasnik tvrtke za najam plovila koja i na svojim stranicama oglašava glisiranje uz samu obalu.

Nijemac odgovorio: "Radi se o drskosti i prijevari, sramotno je kako se taj čovjek ponaša prema gostima!"

Nije trebalo dugo da Peroviću odgovori i njemački gost koji se smatra zakinutim:

- Brod smo iznajmili do 18 sati i vratili se u 17:30. Zatim smo otišli u ured sa članom osoblja i razgovarali o situaciji s njim i njegovim šefom do otprilike 18:10. Odbili su pristati na kompromis o podjeli troškova goriva.

Kad sam predložio da nas njihov djelatnik otprati do benzinske crpke, a ja ću jednostavno platiti onoliko koliko je potrebno za punjenje rezervoara, također su to odbili. Umjesto toga, vratili su nam ključ i rekli da idemo sami.

Kasnije su tvrdili da nas je policija kaznila i da, kao rezultat toga, nećemo dobiti natrag naš polog, samo da bismo zatim promijenili izgovor i rekli da smo kasno vratili brod, nije ništa drugo do drskost i prijevara.

Ako smo vozili prebrzo, ispričavamo se, ali to je stvar policije. Da smo zbog toga kažnjeni, mi bismo, naravno, bili spremni platiti kaznu.

Smatram da je žalosno kako se ovaj čovjek ponaša prema svojim kupcima. Veliki smo ljubitelji Hrvatske i posjećujemo Dubrovnik barem 2-3 puta godišnje, budući da su roditelji moje djevojke porijeklom iz njega, a njezin djed još uvijek živi tamo. Tijekom nebrojenih posjeta imao sam samo pozitivna iskustva s iznimno ljubaznim ljudima u regiji!

Žao mi je što ovaj čovjek ostavlja tako loš dojam o vašoj zemlji i Dubrovniku kao turističkoj destinaciji - poručuje ovaj njemački gost

Jurica Gašpar

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.