>
  1 min. čitanja

Nova reklama za Pipi jednima uzbunila osjećaje, drugi kažu “Svaka čast!”

Nova reklama za Pipi jednima uzbunila osjećaje, drugi kažu “Svaka čast!”
Foto: Dalmacijavino / Instagram

Lavinu komentara izazvala je nova reklama Dalmacija vina iz Splita za sok Pipi koji je 80-ih godina postao brend, upravo zahvaljujući dobrom marketingu i za tadašnje uvjete šokantnoj reklami.

Dalmatinski brend Pipi ovog je tjedna na svojoj Facebook stranici objavio stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži kako se drže za ruke i crtaju srca na pijesku uz poruku: ‘Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.’

Kampanja je na njihovim profilima izazvala uglavnom pozitivne reakcije, a mnogi su poručili da će njihovom piću sad dati šansu zbog ove kampanje.

– Svaka čast!! Vidjeti ovu ‘odu slobodi i ljubavi’ u ova čudna vrimena daje nadu u bolje sutra. Bravo – jedan je od komentara

https://www.instagram.com/p/CElhyYQDEhc/?utm_source=ig_embed

I dok se većini svidjeo ovaj marketinški potez, našli su se i neki koji se drže uvrijeđenima, pa je tako Vice Batarelo, predsjednik konzervativne katoličke udruge Vigilare napisao:

“(Pipi sok) Homo propoganda i indoktrinacija (na “simpa” način) djece i mladih. Odvratno. Bojkot! to jest ne kupovati niti Pipi niti bilo što od DALMACIJAVINO koji je vlasnik. Sram vas bilo što potkopavate hrvatsku i katoličku kulturu i moral.”

Još je u komentarima dodao: “Ovo je dio globalističke sekularne i sodomističke agende. Nasilno ruše sve naše kršćanske temelje a najviše moral i obitelj.”

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10160382262022818&set=a.10151527765127818&type=3&theater

Na ovakve stvari se ne obazire hercegovački biznismen, direktor Dalmacijavina, Luka Diel-Zadro koji je zaslužan za ovakav marketinški potez

– Što se tiče Pipija, mislim da je samo nebo granica. Kad sam rekao da Pipi ima nacionalni potencijal, većina mi se ljudi smijala. Danas samo u zagrebačkoj regiji prodajemo petnaest posto ​Pipijeve proizvodnje – rekao je Diel-Zadro za Lider.

A kako je izgledala reklama za Pipi 80-ih godina kad je zahvaljujući bivšoj makenekni i miss Jugoslavije 1982. godine, 57-godišnjoj Ani Sasso ovo piće postalo megapopularno na ovim prostorima, podsjetimo se u videu.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.