>
Konstantni poremećaji i dalje ozbiljno utječu na industriju na 34 globalne trgovačke rute.
Trenutni rezultati uspoređuju se s 2019. godinom, kada su kontejnerski brodovi prije pandemije i preusmjeravanja u Crvenom moru postizali pouzdanost rasporeda od 80 posto.
A danas? Glavni prijevoznici bilježe znatan pad na godišnjoj razini. Najveći prijevoznici pali su s prosjeka od 60 posto u rujnu 2023. na prosjek od 47 posto u rujnu 2024. Maersk ostaje vodeći po pouzdanosti rasporeda u rujnu 2024. dosegnuvši 55,5 posto, što je ipak pad u odnosu na 70 posto prošle godine.
Najveća razina zagušenja luka ostaje u Aziji, izvještava Linerlytica, a kineske luke, Singapur, Hong Kong i Koreja najviše su pogođene. Povećano zagušenje prisutno je u lukama Savannah i velikim lukama sjeverne Europe, piše The Maritime Executive.
Očekuje se da će poremećaji uslijed preusmjeravanja kroz Crveno more potrajati i tijekom 2025. godine jer Hutisti ne misle stati Pohvalili su se kako su ove godine "gađali" preko 200 brodova i najavljuju nastavak napada.
J.T.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev