>
Nakon prvotnog oduševljenja Pelješkim mostom, krenule su i javne analize u kojima se da primjetiti kako neka očekivanja građana nisu ispunjena.
I dok jedni tvrde da je umjesto zaustavne trake trebalo ostaviti i dodatnu pretjecajnu traku, drugi se pak čude - zašto nema trake za bicikliste i pješake?
Hrvatski teorijski fizičar, pisac i društveni kritičar Antonio Šiber na Facebooku je istakao upravo ovaj problem. Njegovu objavu prenosimo u cijelosti:
- Zamisli, napravili onoliki most, u ovo doba i na onakvom mjestu, a nema trake za pješake i bicikliste! E, svaka vam čast! Umjesto da sâm most postane odredište, da ljudi propješače, stanu negdje u proširenju i fotografiraju, da biciklisti dolaze ZATO da prođu mostom, kako naši ljudi, tako i turisti koji su u blizini, oni sve to zabranili! Nisu trakice napravili! Glavno da je Nevera s 1914 KS prošla, to je zelena ekonomija, jebote!
E, u to ime, evo još jedne fotke pješačenja preko Krčkog mosta iz 2019. godine - pješačenje i bicikliranje dozvoljeno i ima fina i ograđena trakica. Taj su most inače napravili gadni jugo-komunisti, a domoljubi ga naplaćivali 30 godina - poručio je Šiber.
Iz Hrvatskih cesta odgovaraju da je ovaj most projektiran kao sastavni dio prometnica koja je namijenjena isključivo motornim vozilima s brzinama do 90 km/h, pa bi ostali sudionici u prometu (poput pješaka i biciklista) ustvari predstavljali opasnost po odvijanje prometa.
D.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev