>
  2 min. čitanja

Pilot užasnutim putnicima na letu za Dubrovnik: "Nadam se da ćemo imati dovoljno goriva"

Pilot užasnutim putnicima na letu za Dubrovnik: "Nadam se da ćemo imati dovoljno goriva"
Foto: Pixabay/Ilustracija

Oko 150 putnika British Airwaysa na letu BA 2832 putovalo je skoro 24 sata iz Londona do Dubrovnika, a za sve je, navodno, kriva bura.

Avion iz Londona trebao je u nedjelju u 21 sat i 25 minuta sletjeti u Dubrovnik i sve je išlo prema redu vožnje do dolaska pred grad. Prema svjedočenju putnika, pilot se nekoliko puta pokušao spustiti na tamošnji aerodrom, ali mu to nije uspjelo.

Potom je avion skoro pola sata kružio iznad Dubrovnika pokušavajući sletjeti, ali ponovo nije uspio. Za to vrijeme putnici su iz putničke kabine gledali druge avione kako slijeću i polijeću s dubrovačkog aerodroma.

Nakon više neuspješnih pokušaja slijetanja pilot je obavijestio putnike kako zbog jakog vjetra ne može sletjeti i da će sletjeti u Zagreb. Tome je dodao kako se nada da će imati dovoljno goriva da dođu do zagrebačkog aerodroma, što je putnike dodatno uznemirilo. Let do Zagreba i slijetanje ipak su prošli bez problema te su putnici danas 20 minuta iza ponoći izašli iz aviona i ušli u aerodromsku zgradu.

Sugovornici Jutarnjeg lista tvrde kako ih na aerodromu nitko nije dočekao niti im objasnio što da rade i kada bi mogli poletjeti prema Dubrovniku.

Prema njihovim riječima, jedino im je nešto kasnije pilot objasnio da se on mora odmarati najmanje 12 sati i da prije toga neće moći poletjeti. Putnici su ga zato tjerali da ode što prije na spavanje.

Budući da u to vrijeme na aerodromu ništa ne radi, putnici tvrde kako su bili prepušteni sami sebi, a vodu su mogli popiti samo iz aparata.

U upravi Međunarodne zračne luke Zagreb tvrde drugačije

Prema njihovim riječima, putnike su po izlazu iz aviona dočekali djelatnici aerodroma koji su im uručili obavijest aviokompanije da si sami pronađu smještaj te da će im British Airways nadoknaditi troškove.

Osim toga, djelatnici aerodroma su im organizirali odlazak do taksija kako bi što prije došli do svog privremenog smještaja. "U takvim situacijama mi odrađujemo sve što aviokompanija od nas traži i to smo i učinili", kažu u MZLZ-u. Navode kako je najveći dio putnika u relativno kratkom roku napustio aerodrom.

Putnici iz aviona, pak, navode kako se prijevoznička trauma nastavila i tijekom današnjeg dana. Tek danas tijekom prijepodneva putnici su dobili SMS poruku od British Airwaysa da u Dubrovnik nisu mogli sletjeti zbog lošeg vremena te da će iz Zagreba poletjeti u 13 sati i 30 minuta. No, ni to obećanje se nije ostvarilo.

Nekoliko sati kasnije stigla im je nova poruka u kojoj je pisalo da će iz Zagreba poletjeti u 15 sati 30 minuta te da će dobiti vaučer za osvježenje na aerodromu.

Ogorčeni putnici pritom nisu dobili nikakvo objašnjenje zbog čega su morali u Zagrebu čekati čak 16 sati na polijetanje prema Dubrovniku niti zašto im se kompanija obratila tek nekih desetak sati nakon slijetanja u Zagreb, piše Jutarnji list.

I.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.