>
Splitska firma Dalmacijavino nastavlja s kampanjom za svoje najpoznatije bezalkoholno piše Pipi. Na društvenim mrežama objavili su ovih dana novu sliku koja prikazuje dvojicu muškaraca u baru, podignutih kragni, dok jedan pije koktel, a drugi, naravno, Pipi.
Nakon što se predsjednik konzervativne katoličke udruge Vigilare Vice Batarelo iz nekog razloga uvrijedio pa javno popljuvao reklamu i pozvao na bojkot Dalmacijavina, iz ove kompanije su uzvratili njemu i ostalim dežurnim hejterima novim prigodnim crtežom i rečenicom: “Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika”.
Neki su kukali što su samo muškarci na plaži, pa su iz marketinga Dalmacijavina udovoljili i njihovim željama.
No Batarelo i ekipa se nisu dali smesti. Bijesu nema kraja i javno proglašava svojevrsnu “pobjedu”, jer je određen broj istomišljenika odlučio bojkotirati ovo piće.
“Mimo svih vaših masovnih kontrola i indoktrinacija 4 TISUĆE ljudi su potpisali online peticiju i bojkotirati će Pipi (naročito hvala restoranima koji su rekli da više neće prodavati taj sok), a ova zadnja kampanja je samo dio damage control (kontrola štete) strategije nakon negativne reakcije kupaca i… Nema ljutne nego mi je iskreno žao vas jadni hedonista, sekularista i prazni relativista koji promovirate ovakve gluposti u jednoj katoličkoj Hrvatskoj u kojem vjera nikada neće nestati. Štoviše vaše patetične provokacije vidimo kao vaš vapaj te nas samo ohrabruje da molimo Isusa Krista za vaše obraćenje i za cijeli hrvatski narod. Deus vult!”, pokušao je pojasniti Vice koji pritom javnosti nije otkrio bojkotira li i Cocktu, drugi jaki brand Dalmacijavina.
Jedno je jasno, iz ove kompanije se previše ne zamaraju pobjedama ili porazima, jer je reklama očito uspjela, pa heštegom poručuju #bolimePipi.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10160411202882818&set=a.10151527765127818&type=3&theater
PROČITAJTE JOŠ:
Nova reklama za Pipi jednima uzbunila osjećaje, drugi kažu “Svaka čast!”
D.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev