>
  2 min. čitanja

Plaće za rujan napokon 'sjele' na račune radnicima "3. maja"

Plaće za rujan napokon 'sjele' na račune radnicima "3. maja"
Foto: Uljanik

Trgovački sud u Rijeci i Fina deblokirali račun riječkog brodogradilišta i 'oslobodili' 400.000 eura.

Ekspeditivnost Trgovačkog suda u Rijeci i Fine učinila je da je jučer već oko podneva deblokiran novac »3. maja«. Riječ je o iznosu od 400.000 eura, koji su riječkom brodogradilištu zaplijenjeni još prije dvije godine u svrhu osiguranja namirenja Učilišta Uljanik, piše Novi list.

Budući da su iz Učilišta Uljanik odlučili pravomoćnu ovršnu presudu iskoristiti na način da cjelokupni iznos od 536.000 eura zaplijene direktno s računa riječkog brodogradilišta, za trećemajce je počela utrka s vremenom kako bi čim prije mogli povratiti novac koji je dvije godine za tu namjenu ležao na posebnom računu Fine.

Nakon što je od Učilišta Uljanik na riječki Trgovački sud stigao prijedlog za obustavom prethodne mjere, sutkinja je jučer ujutro donijela rješenje na osnovu kojeg je Fina promptno »oslobodila« novac i spustila na račun »3. maja«.

Tako je šestotinjak trećemajaca jučer dobilo plaće za rujan. Istina, novca je u ovom trenutku dostajalo tek za neto iznos i bez neoporezivih naknada kao što je prijevoz i nagrada za prisutnost, ali što bi, kako najavljuju iz »3. maja«, uskoro također trebalo biti riješeno, kao i namirenje dijela potraživanja prema kooperantima.

Daljnja financijska i ina situacija u riječkom brodogradilištu ovisna je o novim kreditnim sredstvima, uz pomoć kojih bi se 225-metarski samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta, koji je ugovoren s kanadskom Algomom, završio i predao budućem vlasniku.

Ugovor o završetku broda za Algomu, naime, potpisan je tako da kupac plaća punu cijenu na isporuci broda tako da se cijela gradnja i završno opremanje financira iz kredita, iza kojeg je ponovo stala Vlada s državnim jamstvima u 100-postotnom iznosu.

To je četvrti brod koji bi trećemajci trebali završiti u ovom razdoblju, od ljeta 2019. godine naovamo, u kojem matični »3. maj« posluje prema posebnom programu.

Daljnji opstanak riječkih navoza, podsjetimo, predviđen je tako da djelatnost preuzme tvrtka-kći »3. maj Rijeka 1905«, koja je u srpnju ove godine dokapitalizirana s unosom materijalne imovine, dakle svih onih pokretnina, strojeva i opreme koje jedno brodogradilište čini brodogradilište.

Prema neslužbenim informacijama, u ovom trenutku interes za »3. maj 1905«, kojemu će se pružiti šansa da krene od nule, iskazuje se s više strana, navodno ih je čak petero u igri, no tek treba vidjeti hoće li se iz toga nešto konkretno i izroditi, piše Novi list.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.