>
  3 min. čitanja

PR Agencija traži ispravak članka o sastanku s brodarima

PR Agencija traži ispravak članka o sastanku s brodarima
Foto: Morski HR

Ankica Mamić je preko Odvjetničkog društva Mateša & Kapitan d.o.o. temeljem članka 40. Zakona o medijima podnijela zahtjev za ispravak informacija, odnosno navoda kojima su, kako tvrdi, povrijeđena prava i interesi podnositelja zahtjeva trgovačkog društva Integralni marketing i komunikacije d.o.o. i Ankice Mamić.

Tvrde da su objavljene informacije u tekstu DOGOVARAJU INICIJATIVU ZA OTMICOM NAŠEG NOVINARA! Brodari angažirali PR stručnjakinju za 100 tisuća eura: "Pregazit ćemo Morski HR, blokirali bi i splitsku luku, ali... bez brige, dobra sam s Glavinom i Bačićem" odnosno navodi neistiniti i štetni za stranke.

"Nije ni blizu spomenutih sto tisuća eura"

Prvenstveno, u odnosu na konkretne navode iz objavljenog teksta navodimo kako su neistiniti navodi:

a) Navodi iz teksta:„Brodari angažirali PR stručnjakinju za 100 tisuća eura“. „Nije im pritom problem iskeširati ni sto tisuća eura“ Točno je sljedeće: Integralni marketing i komunikacije trenutno nema poslovni odnos s Udrugom brodara, kao ni nikakav ugovorni odnos, a u fazi dogovora sa poslovnog sastanka iznos koji je agencija ponudila nije ni blizu spomenutih 100.000,00 EUR, a niti je ista na bilo koji način povezana sa načinom prikupljanja financijskih sredstava od strane brodara.


b) Navodi iz teksta: „U poslovnom svijetu ništa od toga ne bi bilo sporno da na sastanku, kojeg su snimili, kako bi ga prenijeli i drugima, ista stručnjakinja ne spominje svoja poznanstva u visokoj politici, odnosno dvojicu ministara, preko kojih namjerava utjecati kako bi se zaustavio negativan javni tretman kriljanskih brodara od strane Morskog HR“

Točno je sljedeće: Snimka na koju se tekst referira snimljena je na poslovnom sastanku, te namjena iste nije bila objava trećim osobama.

c) Navodi iz teksta: “Ankica Mamić, kako bi izmuzla što više novca iz njih, predlaže paušalno plaćanje i dugoročnu suradnju, a kao garanciju spominje svoja poznanstva s potpredsjednikom Vlade Bačićem i novim ministrom turizma, Glavinom“

Točno je slijedeće: Paušalno plaćanje i dugoročna suradnja PR agencija i klijenata je ustaljena praksa jer je posao upravljanja odnosima s javnostima dugoročan proces pozicioniranja i upravljanja reputacijom klijenta. Dobri poslovni odnosi koje navodi gđa Mamić rezultat su dugogodišnjeg rada ove stručnjakinje za odnose s javnostima i ni u kojem slučaju ih se ne treba shvaćati drugačije nego izuzetno i samo profesionalno.

I u samom nastavku teksta članka se navodi: „Kako se i sama hvali Kriljanima, tako o sebi piše i na stranicama agencije koju predstavlja. Dakle, ne skriva poznanstva s visokom politikom, na koju se pri dobivanju poslova agencije aktivno poziva:“

"Zašto bi se netko javno hvalio svojim visokim poznanstvima?"

Zašto bi se netko javno hvalio svojim visokim poznanstvima na web stranici ako iste, kako članak insinuira, koristi za neka tajne malverzacije ili ako su ista produkt nekih privatnih odnosa?

Istina je dakle da je riječ isključivo o profesionalnim odnosima koji su posljedica višegodišnjeg uspješnog rada društva Integralni marketing i komunikacije i gđe. Mamić u segmentu odnosa sa javnostima u suradnji sa raznim dionicima na političkoj i gospodarskoj sceni u Hrvatskoj.

Zaključno, smatramo kako su navodi teksta o tome kako bi se „izmuzao novac“ i garantiralo posao nekom političkom trgovinom u cijelosti neistinite.

d) Navodi iz teksta: "Pregazit ćemo Morski HR, blokirali bi i splitsku luku..“
Točno je slijedeće: Na sastanku oko potencijalne suradnje, a čiji sadržaj svakako nije bio predviđen za javnu objavu, nitko od prisutnih nije spominjao ni u kojem kontekstu otmicu novinara Morski.hr kao ni bilo koju drugu vrstu nasilja, dapače sastanak je protekao u sasvim suprotnom ozračju, naglašavajući potrebu izlaska u javnost konkretne stvarne situacije i pozitivnih priča. Također, ni u jednom dijelu nije rečeno da će se pregaziti Morski.hr, blokirati splitsku luku i slično - upravo suprotno savjet agencije Integralni marketing i komunikacije d.o.o. bio je da se nikako ne ide u „medijske ratove“ kao ni blokiranje luka ili druge nezakonite radnje.

S poštovanjem,
Integralni marketing i komunikacije d.o.o.
Ankica Mamić,
oboje zastupani po Odvjetničko društvo

Mateša & Kapitan d.o.o.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.