>
Posada je sastavljena od 25 mornara i časnika iz Indije, koji su neposredno nakon odsukavanja čak i pohvaljeni za njihov trud tijekom šestodnevnih napora za vraćanje broda u plovno stanje. No oni su sada u unakrsnoj vatri jer posada ne zna kako će se kanalske vlasti ponašati prema njima. Pomorci su zabrinuti zbog pravnih problema s kojima bi se mogli suočiti, uključujući i kaznenu prijavu za incident.
Istu zabrinutost ne krije ni vlada Indije, koja također prati situaciju u Egiptu. Marineinsight prenosi, pozivajući se na pisanje dnevnog lista Timesofindia.com i mišljenje stručnjaka iz pomorske industrije, kako postoje šanse da se kapetanu i dijelu posade zabrani nastavak putovanja, te da bi oni vjerojatno mogli biti zadržani u kućnom pritvoru dok se istraga ne završi i ne utvrdi razlog nasukavanja.
Vlasnik broda, tajvanska kompanija Evergreen Marine Corp. još nije službeno obavijestila posadu i kapetana Ever Givena o situaciji i daljnjim pravnim postupcima. – Postoji realna opasnost da posada bude žrtveni jarac – rekao je viši stručnjak za brodsku industriju.
Kapetan Sanjay Prashar, član indijskog Nacionalnog brodskog odbora (NSB), izjavio je da treba ispitati i analizirati sve činjenice vezane uz slučaj nasukavanja kako bi se precizno utvrdio uzrok i kako bi se utvrdila stvarna uloga posade u ovom incidentu. – Činjenice se mogu provjeriti ispitivanjem i preslušavanjem razgovora u snimaču podataka o putovanju brodom i može se doći do stvarnog uzroka nesreće – rekao je Sanjay Prashar.
M.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev