2 min. čitanja

Prvi podmorski tunel koji će spojiti dva otoka ušao u prostorni plan i posvađao otočane

Prvi podmorski tunel koji će spojiti dva otoka ušao u prostorni plan i posvađao otočane
Foto: Google Earth / Screenshot

MILNA - Sedam je godina trebalo da projekt podmorskog tunela Šolta – Brač dobije konkretniji status u Prostornom planu Splitsko-dalmatinske županije, a onda još gotovo dvije da Općina Milna objavi poziv na ponovnu javnu raspravu o prijedlogu I. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja na području općine. No, čini se, nisu svi za ovaj prijedlog.

Prijedlog Plana održat će se 19. srpnja 2023. s početkom u 10 sati u prostorijama školske knjižnice Osnovne škole u Milni. Prema ovom Planu, na šoltanskoj strani ulaz u tunel bio bi na području Livke, a na bračkoj na punti Milna. Do ulaza bi naravno vodile spojne ceste. Bit će to prvi podmorski tunel u Hrvatskoj i koštat će oko 50 milijuna eura.

Je li tko pitao ostale općine?

Ideju su kritizirali u udruzi "Za naš Supetar" te se pitaju je li itko pitao što o ovome misle ostale općine i Supetar na Braču.

- Interes Šolte je što bi povezivanjem s velikim otokom dobili najkraći pristup bračkom aerodromu i tako se povezali s cijelim svijetom. Ljeti bismo imali trajektne linije cijeli dan, sada ih tijekom sezone imamo šest, a zimi četiri, dok Brač ima najmanje dvostruko više - rekao je Nikola Cecić Karuzić, načelnik Općine Šolta i dodao kako su oni na Šolti bili začetnici ove ideje.  

- Loziću, jesi li normalan? (op.a. Frane Lozić, načelnik Općine Milna) Kojeg si još bračkog načelnika konzultirao? Jel ovo stvar općine Milna ili jako zadire i u pitanja organizacije ostalih općina? - pitaju se u ovoj udruzi.

-Projekt vrijedan 50 milijuna eura, po njegovim bi riječima, gotovo u cijelosti bio financiran sredstvima Europske unije i to u iznosu od 85 do 90 posto.

Prema planu, na šoltanskoj strani ulaz u tunel bio bi na području Livke, a na bračkoj na punti Milna. Do ulaza bi vodile spojne ceste.

Mogućnosti podmorskog povezivanja dvaju srednjodalmatinskih otoka zamijenjena svrstavanjem projekta u mrežu državnih cesta koju se namjerava graditi.

Cecić Karuzić napominje i da su o ovom projektu već vođeni razgovori u nadležnim ministarstvima, te najavljuje skori početak ishođenja dokumentacije - napominju u bračkoj udruzi.

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

Otoci Brač i Šolta bit će povezani prvim podmorskim tunelom na Jadranu | | Morski HR
Sedam je godina trebalo da projekt podmorskog tunela Šolta – Brač dobije konkretniji status u Prostornom planu Splitsko-dalmatinske županije. Promjena statusa dogodila se, naime, u trećim izmjenama i
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.