>
  2 min. čitanja

Pula u 2022. godini ostvarila 40 posto više dolazaka i 30 posto više noćenja nego u 2021.

Pula u 2022. godini ostvarila 40 posto više dolazaka i 30 posto više noćenja nego u 2021.
Foto: Boris Kačan

PULA - U Puli je u 2022. godini ostvareno oko 427 tisuća dolazaka i oko 2,1 milijun noćenja što je u usporedbi s 2021. godinom 40 posto više dolazaka i 30 posto više noćenja.

U usporedbi s 2019. godinom radi se o osam posto manje dolazaka i šest posto manje noćenja. Najviše noćenja, nešto više od 640 tisuća, tradicionalno su ostvarili gosti iz Njemačke što je za deset posto više nego 2021. godine, ali i 30 posto više nego 2019. godine. Njemačko se tržište u pandemiji okrenulo bližim destinacijama i čini četvrtinu svih ostvarenih noćenja u Puli.

Gosti iz Italije počeli su se vraćati i ostvarili su oko 156 tisuća noćenja što je 117 posto više nego 2021. godine kada su bili tek na šestom mjestu. Treći po noćenjima su domaći gosti s oko 149 tisuća noćenja i povećanjem od 12 posto naspram 2021. godine, a u odnosu na 2019. godinu to je povećanje je deset posto.

To pokazuje da se i domaće tržište u pandemiji okrenulo hrvatskom turizmu. Austrijski su se gosti, kao i njemački, okrenuli bližim destinacijama te su također su imali veći skok na 145 tisuća ostvarenih noćenja što je povećanje od 46 posto naspram 2021. godine i 24 posto naspram 2019. godine. Slijede slovenski gosti, poljski te britanski koji također bilježe povećanja u broju noćenja.

Pogledaju li se rezultati po kapacitetima, svi imaju povećanje naspram prethodne godine osim nekomercijalnog smještaja, a u usporedbi s 2019. godinom povećanje imaju kampovi za tri posto i plovni objekti za 18 posto.

Za božićne i novogodišnje blagdane (od 23. prosinca do 1. siječnja) u Puli je ostvareno oko 5400 noćenja što je za 15 posto više nego prethodne godine, a najbrojniji su bili domaći gosti, zatim gosti iz Slovenije, Srbije, Italije i Njemačke. Uzme li se u obzir da su vremenske prilike bile izrazito nepovoljne, možemo biti zadovoljni s ostvarenim budući da gosti često biraju destinacije u zadnji čas prateći vremenske prognoze. Najviše noćenja ostvareno je u objektima u domaćinstvu, zatim u hotelima, pa apartmanima pravnih osoba  i najmanje noćenja u nekomercijalnom smještaju.

Gledajući cijelu godinu unatrag, koja je još uvijek bila pod utjecajem trendova nastalim zbog pandemije, ratom u Ukrajini, ali i konstantnom „borbom“ za pronalaskom radne snage, usluga i poremećaja tržišta kod nabavke raznih proizvoda, može se zaključiti da je odrađena još jedna uspješna sezona.

Tu svakako treba čestitati svima koji su na bilo koji način uključeni u turizam i koji su doprinijeli da gosti ostvare svoj godišnji odmor na najbolji način, ali i svim građanima zbog strpljivosti u pojedinim situacijama u najvećoj sezoni.

I.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.