Putnici trajekta iz Zadra za Preko zabrinuti: "Smiju li se zapaljive tekućine prevoziti redovnom linijom?" - Evo odgovora...

ZADAR/PREKO - U subotu se, 21. rujna na trajekt između Zadra i Preka ukrcala i ova cisterna.

- Danas na liniji Zadar - Preko. Smiju li se zapaljive tekućine prevoziti redovnom linijom? - pitao nas je čitatelj.

Stigao je i odgovor:

- Smiju se prevoziti ako je točka plamišta iznad 61 stupanj, primjerice neke vrste dizela i lož ulja. Također, cisterna može biti prazna degazirana, bez plinova - odgovorili su za Morski HR iz Jadrolinije.

A klasifikacija opasne robe (koju ćete vidjeti na naljepnici prijevoznog sredstva, kao ovdje na cisterni, gdje je označen broj 3), dijeli se: Klasa 1 — Eksplozivi; Klasa 2 — Plinovi; Klasa 3 — Zapaljive tekućine; Klasa 4 — Zapaljive krute tvari, tvari podložne samozapaljenju, tvari koje u kontaktu s vodom proizvode zapaljive plinove; Klasa 5 — Oksidirajuće tvari i organski peroksidi; Klasa 6 — Otrovne i zarazne tvari; Klasa 7 — Radioaktivni materijal; Klasa 8 — Korozivne (nagrizajuće) tvari; Klasa 9 — Razne opasne tvari i predmeti , uključujući tvari opasne za okoliš.

Evo što podrazumijeva "Klasa":

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

Na trajektu za Hvar INA-ine bačve zajedno s putnicima u garaži – Jadrolinija: “To nisu opasne tvari ni gorivo!” | | Morski HR
Niz bačava nepoznatog sadržaja prevozio je nedavno trajekt na liniji Split - Stari Grad na Hvaru i to u prepunoj garaži s automobilima. Na ovo nas je upozorio zabrinuti čitatelj koji je cijelu