Riječani i Riječanke vole istraživati znanost, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku
RIJEKA - Riječki Art-kvart Benčić ove je subote, zbog STEM piknika 2.0, posjetilo stotine građana i građanki Rijeke i okolice. Radionice, vodstva, predavanja i predstave iz područja znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike obilježilo je njihovu sunčanu subotu.
STEM piknik 2.0. okupirao je prostore Dječje kuće, Gradske knjižnice Rijeka, Muzeja moderne i suvremene umjetnosti te u dvorište Art-kvarta Benčić. Održane su 23 radionice, šest STEM ćakula, četiri vodstva po kvartu, tri predstave te koncert. Svi zainteresirani mogli su slobodno doći sudjelovati u aktivnostima namijenjenim djeci, mladima i odraslima te iskusiti STEM iz prve ruke.
Organizatorima iz CTK Rijeka te svim organizacijama okupljenima oko STEM piknika, bio je cilj pokazati da su sva područja STEM-a važna za našu svakodnevicu, ali i da su ona uzbudljiva, zabavna i da nikako na njih ne treba gledati kao na bauk.
Izložba dječjih i učeničkih radova pokazala je gdje sve djeca i mladi vide kako znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika utječu na njihov život svaki dan. Nagrade je izvođačima najboljih radova uručila pročelnica Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje, sport, kulturu i mlade Grada Rijeke Iva Erceg.
STEM piknik mogao bi postati riječka tradicionalna travanjska manifestacija
U organizaciji i provedbi STEM piknika 2.0 sudjelovalo je više od 100 ljudi, a zajednički su ga organizirali Centar tehničke kulture Rijeka, Gradska knjižnica Rijeka, Centar za popularizaciju znanosti Sveučilišta u Rijeci, Art-kino Croatia te Muzej moderne i suvremene umjetnosti Rijeka.
Važnost popularizacije STEM-a prepoznali su i donatori: Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Grad Rijeka, Primorsko-goranska županija, Zajednica tehničke kulture Primorsko-goranske županije i BrightDock.
Velik entuzijazam izvođača i izlagača na STEM pikniku 2.0, zadovoljstvo posjetitelja i organizatora, ukazuju na to da bi STEM piknik mogao postati riječka tradicionalna travanjska manifestacija.
I.N.