>
KOMARNA – Nakon 34 dana plovidbe, iz Kine je u subotu stigao četvrti, pretposljednji kontingent dijelova za Pelješki most.
Prva isporuka segmenata čelične rasponske konstrukcije za budući Pelješki most bila je u veljači 2020. kada je brodom Da Yu Xia iz Kine stiglo njih 29.
U listopadu lani, brodom Pacific Alert, stiglo je novih 13 segmenata teških 3840 tona.
Treća isporuka, brodom AAL Shanghai , stigla je 23. studenog s 15 novih dijelova ukupne težine 4300 tona, pri čemu su tri segmenta bila duga čak 52 metra, dok je preostalih 12 bilo po 12 m.
U subotu je 160 m dugim brodom AAL Genoa, pod liberijskom zastavom, nakon 34 dana plovidbe, iz kineske luke Nantong stigao novi, predzadnji kontingent dijelova budućeg mosta, od ukupno njih 165.
– Kao što je i vidljivo na gradilištu, dobar dio prispjelih dijelova se već uvelike montira na konstrukciju tako da rok koji je postavljen za most, proljeće 2022. nije upitan – napisao je u opisu svojih fotografija pelješki fotograf Ivica Trojanović i dodao:
– Još na koncu ostaje određivanje imena, da se mene pita ima samo jedno, nek se zove po velikom i vječnom Oliveru, on je spajao ljude bolje i čvršće od bilo kojeg mosta na Svijetu.
Slažete li se s prijedlogom?
D.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev