>
KAŠTEL NOVI – Nakon niza pritužbi Kaštelana i upita kojeg smo objavili nadležnima, četiri dana poslije stiže odgovor iz tvrtke Vodovod i Kanalizacija Split.
Odgovor prenosimo u cijelosti:
Na zahtjev stranke, Ulica kneza Mislava djelatnici ViK-a vršili su čišćenje kanalizacijskog priključka koji se godinama nije koristio. U samom kanalizacijskom kolektoru došlo je do taloženja materijala, čak i začepljenja, najvjerojatnije zbog dužeg perioda ne korištenja, te su ekipe ViK-a vršile ispiranje sustava putem fekalne cisterne visokotlačnim mlaznicama.
U trenutku probijanja sustava izletjela je zemlja s preotalim fekalijama i ostalim materijalom, a djelatnici ViK-a i sama stranka ostali su zatečeni situacijom na terenu te se nakon intervencije na sustavu more “očistilo”.
Smatramo da je bitno navesti kako zadnjih desetak godina postoji stalni kontinuitet u nastojanju da se uspostavi sustav odvodnje na što širem području Kaštela.
Izgrađena je osnova razdjelnog sustava odvodnje sa pripadajućim crpnim stanicama i pročistačem UPOV Divulje, a od nedavno je otpočela izgradnja druge faze kroz projekt Aglomeracije. Realizacijom ovih najvećih infrastrukturnih projekata postići će se najveći postotak priključenosti na vodoopskrbu i odvodnju na područja Kaštela i tada bi zasigurno ovakve incidentne situacije trebale biti stvar prošlosti.
Do konačne izgradnje sutava odvodnje ViK će i dalje provoditi značajne napore u sprječavanju ovakvih situacija.
Putem vodnih redara kontinuirano se provodi otkrivanje i kažnjavanje neodgovornih pojedinaca koji svoje septičke jame ispuštaju u oborinske i bujične kanale koji opet završavaju u more.
Vodni redari kontroliraju način priključenja na sustav odvodnje i upozoravaju građane koji su dobili priliku spoja na novi razdjelni sustav da ulože minimum truda i prespoje svoje interne instalacije i time napuste stari mješoviti sustav putem kojeg je sadržaj završavao direktno u more.
ViK u suradnji s Gradom Kaštela konstantno radi na realizaciji projekata razdvajanja mješovitog sustava odvodnje.
Prema tome Građane bi na kraju zamolili za strpljenje jer brzih rješenja nema, te da uvaže naš napor u rješavanju problema i da se ponašaju krajnje odgovorno radi očuvanja čistog okoliša, zdravlja sebe i sviju nas.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju”, stoji u odgovoru Vodovoda i kanalizacije Split.
D.G.
PROČITAJTE JOŠ:
KAŠTELA Kolektor za kamere, fekalije za građane: “Traje pola sata, a sve se događa odmah uz novi ispust”
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev