>
ŽMAN – Hotel “Villa Nai 3.3” u Žmanu na Dugom otoku otvara svoja vrata 28. svibnja, a njegovo otvorenje najavio je ovih dana i magazin Forbes, koji ga je proglasio jednom od devet novih adresa za ljeto koje je pred nama, javlja Poslovni.hr. Idejno je objekt osmislio akademik Nikola Bašić 2013.godine, a projektiran je na izohipsi, što mu donosi neočekivani geometrijski oblik. U objekt se može smjestiti 16 osoba u pet luksuzno opremljenih soba i apartmana.
U pitanju je projekt koji je dobio potporu iz mjere 4.2 (prerada poljoprivrednog proizvoda Ministarstva poljoprivrede, a nastao je i uz potporu HBOR-a i zajma ESIF preko HAMAG-BICRO-a.
Kako objašnjava Goran Morović koji uz proizvodnju ekološkog maslinovog ulja ovim otvorenjem ulazi i u turistički biznis, riječ je o objektu koji je okružen s tisuću maslina i stablima voća.
Okućnica objekta je površine oko četiri hektara, a njihov OPG Morović inače se brine o šest hektara.
– Villa Nai 3.3 izuzetno je arhitektonsko i građevinsko postignuće, osmišljeno od strane akademika Nikole Bašića. Objekt je to koji se savršeno uklapa u krajobraz otoka i mikrolokaciju unutar maslinika.
Pod istim krovom nalazi se osam smještajnih jedinica, kušaonica maslinovog ulja te mala uljara “zadužena” za preradu maslina iz vlastitog maslinika i mala trgovina za prodaju hrvatskih proizvoda – ističe Morović.
U izgradnji je korišten kamen iz iskopa za proizvodnju betona i kamena obloga, a od dodatnih sadržaja tu su vanjski preljevni baze, unutrašnji bazen s wellness zonom (finska/aroma sauna, kutak za vježbanje), spa s tretmanima baziranim na proizvodima iz maslinika, cigar room, lobby bar, teniski teren.
Inače, Villa Nai 3.3 je članica udruženja The Leading Hotels of the World, a njihovo svibanjsko otvorenje najavio je i magazin Forbes koji ih je proglasio jednom od devet novih adresa za ljeto koje je pred nama.
– Smješten na slikovitom hrvatskom otoku Dugi otok hotel Nai 3.3 jedno je od najotmjenijih otvaranja luksuznih hotela u godini. Ova organska farma s pet zvjezdica pridružit će se vodećim svjetskim hotelima, s jedinstvenim konceptom koji se temelji na kontinuiranom kontaktu s prirodom – riječi su kojima ih je Forbes opisao.
Morović ističe kako su smještajne jedinice, ukupno pet deluxe soba i tri deluxe suita individualno uređene te svaka ima izlaz na terasu. Ističe kako je pozornost posvećena baš svakom detalju, od dizajna i kvalitete namještaja, posteljine, kada i walk-in tuševa do podnih te zidnih obloga, a ukupan smještajni kapacitet je 16 osoba.
Maslinik im se prostire na pet hektara i broji 1100 stabala od kojih je trećina višestoljetnih, a ostala su posađena u zadnjih 15 godina.
Brending za Nai 3.3 povjerili su agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a odabrano ime Nai znači snijeg na dalmatoromanskom, izumrlom jeziku toga kraja. Restoran Grotta 11.000 dobio je ime po pronalasku najstarijeg Dalmatinca pronađenog na Dugom otoku, starog 11.000 godina.
Marta Duić
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev