>
  3 min. čitanja

Tankerska plovidba kupila katamarane i daje ih u zakup, a moguća je prodaja Jadroliniji

Tankerska plovidba kupila katamarane i daje ih u zakup, a moguća je prodaja Jadroliniji
Foto: Dolores Beader

Jadrolinija je ovaj tjedan, kako je Morski HR već pisao, raspisala natječaj za kupovinu dva polovna katamarana, a istodobno je objavila pregovarački postupak za zakup dva katamarana.

I dok je procjena vrijednosti natječaja za kupnju 14 milijuna eura, za zakup je to 480 tisuća eura. U obrazloženju se navodi nužnost zamijene jednog od najstarijih katamarana Olea koji je bio jedan od prvih u floti državnog brodara. Katamaran je dodijeljen i još uvijek je na održavanju linije za Dugi otok. Olea je u groznom stanju, osobito za putnike, te Jadrolinija za taj brod ne može obnoviti ni svjedodžbu. Navodi se i učestalo propuštanje mora u putnički salon, problem sa zbrinjavanjem otpadnih sanitarnih voda i nemogućnost nabave određenih rezervnih dijelova na tržištu pa je Jadrolinija pet minuta do 12 odlučila spriječiti havariju.

Foto: Dolores Beader

U sličnom stanju je i stari brod Tijat koji se stalno kvari i oštećena mu je vanjska paluba.

Ta dva broda su odraz stanja flote Jadrolinije koja bi se, eto, počela obnavljati u drugom mandatu HDZ-ovog direktora Davida Sopte. A tko ima i višak katamarana nego li TP line, nedavno osnovana putnička brodarska kompanija Tankerske plovidbe, piše 057.info. Od šest katamarana, dva su već mjesecima u zadarskoj Gradskoj luci na vezu. Zakup je na tri mjeseca, a onda slijedi prodaja.

- Vidjeli smo jučer i mi natječaj. Kao što sam vam jednom i 2013. rekao - sve je na kupnju i prodaju, tako da možemo razmotriti i taj natječaj, odgovorio je na novinarski upit Mario Pavić, predsjednik Uprave Tankerske plovidbe.

Foto: Dolores Beader

Dok se ne obavi kupoprodaja kojoj je rok za prijavu 3. svibnja, dotle se računa na tri mjeseca zakupa. Naime, objavljeno je kako je Jadrolinija s Tankerskom plovidbom 28. ožujka sklopila ugovor o zakupu dva katamarana uz cijenu od 479 999.04 eura.

Iako je Tankerska plovidba stvaranjem flote katamarana ušla u utakmicu s Jadrolinijom, na pučini je mogućnost da u nekom drugom obliku uđu u poslovni odnos s Jadrolinijom koja na zadarskom području mora zamijeniti najstariji dio flote. Uz Oleu, tu je Dora koja je ponovno vraćena na liniju za Preko, kao i katamaran Silbe te trajekti Sis, Sv. Juraj i Mate Balota.

D.M.

PROČITAJTE JOŠ:

Jadrolinija kupuje dva katamarana - Uvjeti: “Starost do 5 godina, aluminijski trup i kapacitet od bar 300 putnika”
Hrvatski nacionalni brodar Jadrolinija raspisao je natječaj za kupnju dva katamarana. Predmet nabave su brzi putnički brodovi – katamarani, starosti do maksimalno 5 godina, trup mora biti aluminijski, a svaki brod mora moći prevoziti minimalno 300 putnika. Naručitelj je kao jedan od krite…
Grčka kompanija bez komentara na upit o kupnji “Dubrovnika”
Proteklih nekoliko tjedana dosta se intenzivirala priča o daljnjoj sudbini Jadrolinijinog trajekta “Dubrovnik”, koji je u Viktor Lencu. Portal Brodovi u Rijeci javlja da je brod u Viktor Lenac stigao kako bi mu se pregledao trup nakon čega će se odlučiti o njegovoj daljnjoj sudbini. Naime, potencij…
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.