>
  3 min. čitanja

TNG pripojena Tankerskoj plovidbi

TNG pripojena Tankerskoj plovidbi
Foto: Tankerska plovidba

Od početka mjeseca, Tankerska Next Generation d.d. (TNG) prestala je postojati kao zasebna kompanija, naime pripojena je društvu Tankerska plovidba d.d.

Spajanje dviju kompanija bilo je logičan i očekivan korak s obzirom na vlasničku strukturu i sjedište na istoj adresi, javlja Zadarski list. Formalno su to bile dvije kompanije, što je značilo dvostruke financijske izvještaje i druge administrativne zahtjeve. Ovim potezom smanjuju se bespotrebni izdaci i administrativna složenost.

Uprava Atlantske plovidbe, u kojoj Tankerska plovidba ima 71,16% udjela, također je doživjela promjene. Novi članovi Upravnog odbora postali su Mario Pavić i Nikola Koščica, dok je Igor Bilbija ostao treći član. Na prvoj sjednici u novom sastavu, Pavić je izabran za predsjednika Upravnog odbora, a Koščica za zamjenika. Izvršni direktori ostali su nepromijenjeni, s Markom Domijanom na čelu.

Pavić naglašava da spajanje otvara novo poglavlje, omogućujući Tankerskoj plovidbi direktan utjecaj na Atlantsku plovidbu. U skladu s monističkim sustavom upravljanja Atlantske plovidbe, ovlasti Upravnog odbora su znatno veće nego u dualističkom sustavu. Planirane su promjene statuta, uključujući otkup vlastitih dionica i potencijalnu dokapitalizaciju do 50% postojećeg temeljnog kapitala u narednih pet godina.

Geopolitička situacija u svijetu značajno utječe na poslovanje. Tankerska plovidba svjesno izbjegava plovidbu kroz Crveno more i druga visoko rizična područja, prioritet dajući sigurnosti posade i zakonitosti poslovanja. Pavić naglašava važnost provjere ugovornih strana i poštivanja međunarodnih sankcija.

Foto: Tankerska plovidba

U matici Tankerske nema problema s radnom snagom, a takva se situacija očekuje i u budućnosti. Časnički kadar u floti Tankerske čine Hrvati, dok nečasnički kadar čine Indonežani, Gruzijci i Ukrajinci. U Turisthotelu, dijelu grupacije Tankerske plovidbe, zaposleno je oko 800 radnika tijekom sezone, uključujući sezonske radnike iz Srbije, BiH, Makedonije, Nepala, Filipina i Ukrajine.

Atlantska plovidba se već ranije okrenula stranoj posadi, pa dio časničkog kadra čine stranci, dok glavnu stranu posadu čine Filipinci, a otprilike polovina pomoraca su Hrvati.

Tankerska plovidba planira kontinuirano obnavljanje flote s ciljem energetske učinkovitosti. Novi brodovi troše manje goriva i emitiraju manje štetnih plinova.Iako brodovi na metanol i amonij postaju sve prisutniji, njihova infrastruktura je još uvijek ograničena. Dugoročno, Tankerska će pratiti razvoj tehnologije i prilagoditi se najboljim opcijama za okoliš.

Tankerska plovidba se također uključila u obalni linijski prijevoz na Jadranu putem TP linea, s tri katamarana na ključnim linijama. Očekuju se natječaji za 12 državnih katamaranskih linija na koje će TP line aplicirati, a rezultati ove sezone pokazat će komercijalni potencijal linija.

J.T.

PROČITAJTE JOŠ:

Uprava Atlantske prodala svoje dionice Tankerskoj plovidbi - Prosječna cijena dionica bila 50,06 eura
Članovi uprave Atlantske plovidbe i s njima povezane osobe prodale su jučer svoje dionice dubrovačkog brodara Tankerskoj plovidbi iz Zadra. Obavijest o tome dubrovački je brodar poslao Zagrebačkoj burzi i Hrvatskoj agenciji za financijski nadzor. U obavijesti stoji da je Marko Domijan, glavni izvršni direktor Atlantske plovidbe prepustio Zadranima 3.
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.