Trajekt Kornati na liniji Valbiska - Merag vozi i u zimskim danima - Dnevno odrade desetak vožnji
Više od tri milijuna vozila i jedanaest milijuna putnika prevezla je od početka godine Jadrolinijina bijela flota. Najprometnije je bilo na linijama prema Braču, Ugljanu i Cresu. Odnedavno je na snazi zimski red plovidbe, ali trajektna pristaništa nisu zamrla.
Sto metara dug, 18 širok, kapaciteta 600 putnika i 140 vozila. Trajekt Kornati na liniji Valbiska - Merag puni se i u jesenskim danima. Za sigurnu plovidbu odgovorna je deseteročlana posada. Dnevno odrade 10 vožnji. Put traje 20-ak minuta.
- Naše radno vrijeme je vezano uz red plovidbe, ali i kad smo vezani i na odmoru mi smo stand-by jer postoje izvanredne linije, da li od strane centra, da li od hitne pomoći. Mi smo na brodu uvijek spremni - naglašava Ivan Kraljev, zapovjednik na trajektu Kornati.
Prvi polazak već je u 5 ujutro, posljednji minutu do ponoć. Plovi se tijekom cijele godine.
- Gužva je posebno u sezoni, koja počinje već od Uskrsa i traje do Svih Svetih. Stalno gužve. Ima tu raznoraznih situacija, konflikta s putnicima, vozačima, ali mi koji smo tu dugo razumijemo i sve riješimo u hodu - govori Jadranko Radolović, prvi časnik palube na trajektu Kornati .
Na ovoj je liniji dosad prevezeno više od milijun putnika i oko 450 tisuća vozila. Jedna je ovo od tri Jadrolinijine rute s najvećim prometom.
Uz linije prema Braču i Ugljanu. Bijela flota od početka godine prevezla je više od 11 milijuna i 100 tisuća putnika te više od 3 milijuna i 100 tisuća vozila.
- Organizacija u luci, ukrcaj, iskrcaj, vozni red, sve je kako treba, samo neka se ne pokvare - govori Mladen.
Turistička sezona u odnosu na 2019. bila je za 4,4 % slabija što se tiče prometa putnika, a 6,4% bolja kada je riječ o prevezenim vozilima.
- Dobro je, vozni red je uvijek OK. Normalno da su ljeti gužve, ali to je ono što svi hoćemo, tako da dobro je - rekla je Marina.
Jadrolinijina flota trenutačno ima 53 broda, a njihova najvažnija uloga je olakšati i poboljšati život na otocima, piše HRT.
I.G.