2 min. čitanja

U deset mjeseci u Hrvatskoj gotovo 20 milijuna turističkih dolazaka

U deset mjeseci u Hrvatskoj gotovo 20 milijuna turističkih dolazaka
Foto: Boris Kačan

Prema prvim podacima eVisitora, u Hrvatskoj je od siječnja do kraja listopada ostvareno više od 19,8 milijuna dolazaka i preko 105,8 milijuna noćenja, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine rast od devet posto u dolascima i tri posto u noćenjima, prenosi u petak Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

U odnosu na rekordnu 2019. godinu to predstavlja izjednačenje rezultata.

U listopadu je ostvareno 1,1 milijun dolazaka i 3,6 milijuna noćenja, što je u odnosu na lanjski listopad 13 posto dolazaka i 11 posto u noćenja više.

Tijekom prvih deset mjeseci najviše je dolazaka ostvareno u Istri, Splitsko-dalmatinskoj županiji i na Kvarneru.

Lonely Planet uvrstio Hrvatsku u top 10 svjetskih zemalja za 2024. godinu
Odlične vijesti i još bolje najave za Hrvatsku stižu iz Lonely Planeta, jedne od vodećih svjetskih travel platformi i specijaliziranih medija za putovanja. Lonely Planet je povodom obilježavanja 50. obljetnice objavio popis 50 najboljih svjetskih destinacija u pet kategorija, a svoje je mjesto u kat…

Najuspješniji gradovi su Dubrovnik, Zagreb, Split, Rovinj, Poreč i Zadar.

Najviše dolazaka ostvareno je iz Njemačke, a slijede Hrvatska, Slovenija, Austrija i Poljska.

Najviše dolazaka u listopadu ostvarili su domaći gosti, a slijede gosti iz Njemačke, Slovenije, Austrije i SAD-a.

- Pri kraju smo još jedne vrlo izazovne turističke godine, no dinamika i intenzitet turističkog prometa, koji se i dalje odvija u našoj zemlji, najbolji je pokazatelj sve veće i bolje prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije - izjavio je uz ostalo direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Stančić.

U Hrvatskoj ostvareno 12 posto više noćenja Amerikanaca nego rekorde 2019.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Slovenska turistička organizacija (STO) u ovoj godini na tržištu SAD-a provode zajedničku kampanju „Naturally Yours - taste, feel, Love“ s ciljem još snažnijeg pozicioniranja Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija. Riječ je o kampanji z…

- Odlični rezultati posezone potvrđuju kako je Hrvatska na tržištu sve više prepoznata kao cjelogodišnja destinacija te jasan pokazatelj kako moramo nastaviti razvijati naš turizam u tom smjeru - rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

A.N.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.