1 min. čitanja

U riječki "3. maj" iz daleke Kine stigao dvjesto devet tona težak brodski motor

U riječki "3. maj" iz daleke Kine stigao dvjesto devet tona težak brodski motor
Foto: SERGEJ DRECHSLER / Novi list

Dvjesto i devet tona teški brodski motor stigao je iz daleke Kine u riječki “3. maj”, gdje je jučer iskrcan i odmah prebačen u strojarnicu novogradnje 527.

Riječ je o sporohodnom dvotaktnom motoru snage 7.100 kilovata pri 102 okretaja u minuti, kakvi su se nekad proizvodili u trećemajskoj tvornici “Motori i dizalice”, a danas ih se još jedino može naručiti u Kini, piše Novi list.

I ovaj motor baštini tradiciju Sulzer dizel i Wärtsilä dvotaktnog motora koji se danas rade po licenci švicarske kompanije WinGD, a taj je segment motora preuzela od Wärtsile u kojoj su biznis nastavili graditi na razvoju i proizvodnji četverotaktnih brodskih motora.

Motor za novogradnju 527, u naravi 225 metara dugačak samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta kojeg riječko brodogradilište gradi za kanadsku Algomu, ukrcan je u Šangaju gdje je dopremljen na barži iz grada Hefei i tvorničkih pogona Yuchai Marine Power od koje je “3. maj” prije nešto više od godinu dana naručio motor. Stigao je brodom Lovisa kojemu je, doznajmo, ovo prvo komercijalno putovanje s obzirom na to da je izgrađen i isporučen krajem minule godine.

Dolazak brodskog motora trećemajcima znači kulminaciju utrke s vremenom za porinuće Algominog broda s navoza koji se vezuje uz sredinu veljače.

A.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.