>
ŠIBENIK – Novoizgrađena megajahta Emerald Azzurra, koja pripada skupini manjih kruzera, jutros je uplovila u šibensku luku. Tu je pristala nakon jučerašnjeg posjeta Hvaru, prije kojeg je nekoliko dana bila i u Dubrovniku.
Luksuzni kruzer izgrađen je u brodogradilištu Halong Shipbuilding u Ha Long Cityju u Vijetnamu, a nalazi se u vlasništvu grupacije Scenic iz Australije, čija se tvrtka Emerald Yacht Cruises bavi organizacijom krstarenja. Brodogradilište u Vijetnamu brod je napustio u veljači, piše Pomorac.hr.
Emerald Azzurra ima kapacitet za smještaj 100 putnika, od čega se, kako doznajemo iz Lučke uprave Šibenik, na brodu trenutno nalazi 66, kojima na raspolaganju stoji 68 članova posade. Emerald Azzura plovi pod zastavom Bahama. Ovaj luksuzni kruzer dug je sveukupno 110 metara, a širok 16 metara. Istisnina mu je 5.315 tona, a na kruzeru se nalazi šest paluba s ukupno 50 dvokrevetnih kabina.
Brod je osmišljen za parove ili obitelji, koji umjesto gužve na divovskim kruzerima, preferiraju razonodu na kruzeru manjeg opsega. To ne znači da se žele lišiti i luksuza, pa tako iz Emerald Yacht Cruisesa ističu da klijentelu čekaju ugodni trenuci u prostorima osmišljenim za relaksaciju.
Čak 88 posto kabina ima balkon za uživanje u pogledu na more, a postoji i posebna paluba za promatranje horizonta. Kruzer je također opremljen bazenom, kafićem na krmi, wellness prostorom, teretanama, saunama, barovima, restoranima, ali i gumenjacima i raznim igračkama, kao što je recimo platforma za napuhivanje. Navodno, gostima se također nudi i mogućnost plivanja, ronjenja i SUP veslanja uz samu obalu, što nije moguće na megakruzerima.
Emerald Azzura glavninu će krstarenja obavljati po Mediteranu, odnosno Jadranskom i Crvenom moru, pri čemu će posjećivati gradove i obalna područja u Grčkoj, Italiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Francuskoj, Turskoj, Cipru, Malti, Španjolskoj, Izraelu, Jordanu i Egiptu.
Osim što će ploviti našom obalom, za jednu od polaznih luka ovog kruzera odabran je upravo Dubrovnik, a našoj javnosti ovaj je kruzer još zanimljiviji time što su u njegovoj izradi sudjelovali i Hrvati. U kreiranju dizajna sudjelovala je trogirska tvrtka Yacht Design, dok je tvrtka Cummins Adriatic iz Dugopolja isporučila pogonske motore i generatore ukupne snage 1641 kW, kojima brod doseže maksimalnu brzinu od 22 čvora.
I.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev