>
  2 min. čitanja

Uskoro porinuće novogradnje 527. - Zbog završetka izgradnje u 3. maju uvedeno krizno upravljanje

Uskoro porinuće novogradnje 527. - Zbog završetka izgradnje u 3. maju uvedeno krizno upravljanje
Foto: HTV Screenshot

U brodogradilištu 3. maj uskoro se očekuje porinuće novogradnje 527. Riječ je o brodu za prijevoz rasutog tereta za kanadsku Algomu, a rok isporuke istječe sredinom lipnja. Zbog završetka izgradnje u 3. maju početkom godine uvedeno je i krizno upravljanje, ujedno i uvjet Vlade za odobrenje državnih jamstava.

Trećina je trećemajaca angažirana na novogradnji 527 – 225 metara dugom samoiskrcavajućem brodu za prijevoz rasutog tereta koji riječko brodogradilište gradi za kanadsku Algomu, piše HRT.

- Radi se na svim pozicijama, ali trenutno smo u pripremi broda za porinuće koje bi se trebalo dogoditi polovinom drugog mjeseca. Trenutno na brodu radi 220 radnika, ali morat ćemo pojačati u narednim mjesecima - rekao je Damir Mucić, rukovoditelj proizvodnje u brodogradilištu 3. maj.

Brod mora biti dovršen i isporučen do sredine lipnja.

- Morat ćemo ga ispoštovati, fali nam još nešto ključne opreme, ali svi smo fokusirani na predaju ovog broda - dodao je Mucić.

Utrku s vremenom komplicira situacija u globalnom pomorskom prometu. Dio opreme već je tri mjeseca blokiran u Hong Kongu. Radi dovršetka gradnje uvedeno je i krizno upravljanje, navodi HRT.

- U ovom trenutku je osnovni cilj i fokus tog kriznog menadžmenta na ovom brodu, da se on izgradi. Da će biti teško hoće, ali kao što kažem, bacit ćemo se svi na glavu i učiniti sve što možemo - istaknuo je Edi Kučan, direktor brodogradilišta 3. maj, Rijeka.

Krizni plan predviđa i program zbrinjavanja viška zaposlenika, smanjenje troškova i povećanje poslovne učinkovitosti.

No, ovaj brod “novogradnja 527” mogao bi biti posljednja novogradnja u 3. maju. Jer ono što čeka brodogradilište jest prebacivanje poslovanja na tvrtku kćer.

- 3. maj je, nažalost, opterećen obavezama iz braka s Uljanikom. Da bi mi mogli ugovarati nove brodove mi moramo ići kroz novu tvrtku jer kroz novu tvrtku možemo zadovoljiti uvjete Europske komisije koji su da možete dobiti državno jamstvo u iznosu od 80 % projekta - objasnio je Kučan.

Iako ime strateškog partnera u novoj tvrtki još nije poznato, direktor brodogradilišta ističe – interes postoji. Tako bi tvrtka kći, bez financijskih opterećenja iz prošlosti, ugovarala nove poslove, dok bi novogradnju 527 i ostale tekuće poslove završio 3. maj.

A.N.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.