>
  3 min. čitanja

Za gradnju električnih brodova Jadrolinije stiglo sedam ponuda

Za gradnju električnih brodova Jadrolinije stiglo sedam ponuda
Foto: Morski.hr

RIJEKA - Čak sedam brodogradilišta iskazalo je interes za gradnju Jadrolinijinih brodova na električni pogon, potvrdili su iz nacionalnog linijskog putničkog brodara.

- Rok za predaju zahtjeva za sudjelovanje u Natjecateljskom postupku uz pregovore s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma istjecao je 22. veljače. Zaprimljeno je ukupno sedam zahtjeva, a Jadrolinija ima rok od šezdeset dana za pregled zaprimljene dokumentacije.

Po utvrđivanju tko ispunjava sve formalne uvjete, objavit će se koji od zainteresiranih subjekata može sudjelovati u daljnjem tijeku postupka, službeno su obznanili iz Jadrolinije.

Inozemni konkurenti


Za posao koji je procijenjen na 45 milijuna eura odnosno po 15 milijuna eura za svaki brod, neslužbeno doznaje Novi List, interes je iskazalo čak pet brodogradilišta iz inozemstva, od kojih jedno nastupa zajedno s jednim hrvatskim te još dva domaća brodogradilišta.

To je kraljevičko brodogradilište Dalmont Ivana Ivića i Brodotrogir Cruise, ali domaćim snagama valja pridodati i šibensko brodogradilište Iskra koje za ovaj posao konkurira u partnerstvu s jednim turskim brodogradilištem, potvrdio je direktor šibenskog škvera Roko Vuletić.

Od inozemnih konkurenata u kuloarima se spominje da su svoje zahtjeve za sudjelovanjem dostavila brodogradilišta iz Italije, Nizozemske, Španjolske i Estonije.

U ovoj, prvoj fazi natječaja, koja će potrajati još dva mjeseca, valorizira se sposobnost natjecatelja prema traženim dokazima. U drugom krugu, sve one koji budu ispunjavali tražene uvjete Jadrolinija će pozvati na dostavu inicijalne ponude i daljnje pregovore.

Potrebni pregovori


- Naručitelj u ovoj fazi postupka može definirati samo minimalne tehničke zahtjeve. S obzirom na navedeno, naručitelj smatra pregovore potrebnima kako bi roba koju kupuje bila u čim većoj mjeri usklađena s njegovim potrebama odnosno namjerava kroz pregovore postići poboljšanje tehničkih rješenja kako bi postigao optimalnu ponudu, odnosno na optimalan način utrošio javna sredstva kojima raspolaže - stoji u natječajnoj dokumentaciji koja je objavljena prije mjesec dana.

O novim 'zelenim' brodovima Jadrolinije zna se da bi trebali biti okvirne dužine između 45 i 50 metara, s kapacitetom prijevoza 389 putnika, od čega u zatvorenim prostorima minimalno njih 150.

Trebali bi zamijeniti najstarije iz flote, šezdesetak godina stare brodove Tijat, Postiru i Premudu, a planirani su u prvom redu za plovidbu na dubrovačkom području, na liniji prema Elafitima, na šibenskom, gdje će održavati vezu s Prvićem, Zlarinom i drugim otocima te u lošinjskom arhipelagu.

Njihova izgradnja većim dijelom, do 65 posto, sufinancirala bi se europskim sredstvima, a Okvirni sporazum koji će Jadrolinija sklopiti s odabranim ponuditeljem predviđen je na maksimalni rok od četiri godine.

PROČITAJTE JOŠ:

Jadrolinija pokrenula postupak javne nabave tri broda na električni pogon koji će zamijeniti poznate “oldtimere” | | Morski HR
Prije nekoliko tjedana je najavljen, a Jadrolinija je sada i pokrenula postupak javne nabave električnih brodova koji će prevoziti putnike na dubrovačkom, šibenskom i lošinjskom području. Riječ je o
Brod “Tijat” u prijedlogu za kulturno dobro RH: “Bilo bi dobro da bude Brod muzej” | | Morski HR
ŠIBENIK - Izvrsna vijest koja je oduševila sve Šibenčane i otočane stigla je ovih dana iz Konzervatorskog odjela. Putnički brod “Tijat” u postupku je predlaganja za uvrštavanje u Registar ku
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.