>
  2 min. čitanja

Zračna luka na Divuljama bit će izravno povezana s otocima brzim plovilima

Zračna luka na Divuljama bit će izravno povezana s otocima brzim plovilima
Foto: Luška uprava Split

Kako bi se što bolje povezala Kaštela, odnosno zračna luka Resnik s otočkim destinacijama, Lučka uprava Split kreće u drugu fazu dogradnje luke Resnik na Divuljama.

Tim će se projektom izgraditi dodatna tri katamaranska veza, kako je ranije pisao kaštelanski Portal.  U tu svrhu raspisan je poziv za dodjelu sredstava. Čim Lučka uprava Split dobije potrebna odobrenja počinju s radovima, potvrdio je Vice Mihanović ravnatelj Lučke uprave Split. Ovim projektom vrijednim 5,2 milijuna eura avio putnicima će se omogućiti lakši odlazak do određenih odredišta.

- Lučka uprava Split u potpunosti je pripremila potrebnu dokumentaciju za projekt u Resniku pod nazivom „Pomorsko-putnički terminal Resnik-Divulje u lučkom području Kaštelanskog bazena – Bazen D, II faza“, koji ima ključnu ulogu u povezivanju Zračne luke Split brzim plovilima s otocima i značajno doprinosi prometnoj povezanosti regije. Raspisan je poziv za dodjelu sredstava Ministarstva mora, prometa i infrastrukture iz programa Konkurentnost i kohezija 2021.-2027., koji će nam omogućiti sufinanciranje ovog projekta s 85 posto sredstava iz fondova Europske unije, dok će preostalih 15 posto biti osigurano iz državnog proračuna. Ukupna vrijednost projekta iznosi 5,2 milijuna eura s PDV-om. Čim dobijemo potrebna odobrenja počinjemo s radovima – rekao je Mihanović i dodao da će se na taj natječaj javiti i s pripremljenim projektom rekonstrukcije i nadogradnje Gata svetog Petra, vrijednog 20 milijuna eura.

- Važno je u cijeloj ovoj priči kazati kako će Zračna luka Sveti Jeronim, udaljena svega nekoliko stotina metara od terminala, ovim projektom bit izravno povezana brzim plovilima s otocima, što predstavlja značajan iskorak u prometnoj povezanosti. Trenutačno postoji samo jedan vez za brza plovila, dok će se provedbom ovog projekta njihov broj povećati na četiri, što je značajno povećanje kapaciteta i učinkovitosti terminala – istaknuo je Mihanović,a prenosi Dalmacija danas.

Što će se raditi?

Predviđeni radovi uključuju produljenje operativne obale za 52 metra, čime će se omogućiti dodatni privez za brza plovila, kao i izgradnju novog gata duljine 53 metra i širine šest metara, s kapacitetom za privez dva plovila duljine do 40 metara.  Uz to, projekt predviđa lučke iskope do dubine od 5,3 metra, stabilizaciju tla, izgradnju nadmorskih i podmorskih zidova i proširenje manipulativne površine, čime će se osigurati veća protočnost i sigurnost pri ukrcaju i iskrcaju putnika.

Posebna pažnja posvećena je pristupačnosti, tako da će infrastruktura biti prilagođena osobama s invaliditetom i drugim ranjivim skupinama.

J.T.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.